Sekite mus

Sveikata

Saikingai geriamas alus padeda ilgiau išlikti jauniems

Paskelbta

JAV „Society of Human Genetics“ atliko tyrimą, po kurio paaiškėjo, kad išgėrus vieną – dvi stiklines alaus tai iš tikrųjų gali sulėtinti senėjimo procesą.
Kai Ajovos universiteto mokslininkai bandė nustatyti ryšį tarp tabako bei alkoholio vartojimo ir ankstyvo senėjimo, jie naudojo DNA tam, kad suskaičiuotų, koks kiekvieno žmogaus yra biologinis amžius palyginus su chronologiniu. Rezultatai atskleidė, kad iš visų tyrime dalyvavusių, tie, kurie per dieną išgerdavo 1-2 stiklines alaus, jų senėjimas buvo sveikesnis.

Kol rūkymas visais atvejais tik greitina senėjimą, alaus gėrimas, priešingai, šį lėtina. Žinoma, svarbiausias dalykas – gerti protingai ir saikingai – kiekvieną šeštadienio vakarą išgėrus penkias pintas alaus tai turės jau neigiamą poveikį.

Tad jei mokate pasimėgauti alumi su saiku, turite dar vieną priežastį, kodėl reikia mėgti šį gėrimą.

Kalbant apie alaus naudingąsias savybes, jis pasižymi ne tik senėjimo stabdymu, bet ir gali užkirsti kelią vėžiniams susirgimams, širdies ir kraujagyslių ligoms bei silpnaprotystei. Be to, padeda virškinimui.

Alus – tai alkoholinis gėrimas, kuriuo žmonės mėgaujasi prie tam tikrų patiekalų, užkandžių. Alaus sudėtyje yra didesnis kiekis baltymų ir vitamino B nei vyne, be to, šiame gėrime apstu mineralų, kurie atlieka svarbų vaidmenį medžiagų apykaitos procesuose. Kaip jau buvo minėta anksčiau, vartojant alų protingai ir saikingai, jis tikrai gali padėti išlaikyti gerą sveikatą.

Patiko? Pasidalink su draugais! 🙂

Tęsti Skaitymą
Advertisement
Pakomentuoti straipsnį

Palik komentarą!

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Sveikata

Neapsigaukite lieknėdami: kai kurios daržovės turi daugiau kalorijų už saldumynus!

Paskelbta

Po švenčių maratono pajuntame, kad drabužiai pasidarė ankštesni.  Kyla problema, kaip kuo lengviau atsikratyti tų papildomų kūno riebaliukų.

Vokiečių mokslininkų atlikto tyrimo rezultatai, kurie buvo aprašyti tarptautiniame antsvorio problemoms skirtame žurnale, parodė, kad tie žmonės, kurie laisviau laikosi dietos, t. y. leidžia sau retkarčiais padaryti vieną kitą kulinarinę nuodėmę, pasiekia geresnių rezultatų už asmenis, kurie griežtai laikosi dietos taisyklių.

Anot jų, dietos taisyklių ignoravimas kartkartėmis yra ne tik mūsų jaunatviško maištingumo liekana iš paauglystės laikų, bet labai sėkminga strategija.

Pirmoji taisyklė: valgykite penkis kartus per dieną

Jeigu jūsų dienotvarkė neleidžia tokios prabangos – surasti laiko penkiems valgymams per dieną, paskirstykite numatytą maistą trims kartams. Rekomendacija valgyti dažnai ir po mažai pagrįsta prielaida, kad tokiu būdu galima išlaikyti stabilų cukraus kiekį kraujyje, pagreitinti medžiagų apykaitą ir pažaboti apetitą.

Deja, kai kurie mokslininkų tyrimai atskleidė ryšį tarp nutukimo ir valgymo daugiau kaip tris kartus per dieną. Šių tyrimų dalyvės buvo moterys. Dažnas maitinimasis sukelia persivalgymo pavojų.

Kita vertus, galima patirti daug papildomo streso stengiantis laikytis penkių valgymų taisyklės, ypač vadinamiesiems emociniams valgytojams.

Mitybos pavyzdys

Vartokite daug skaidulų turinčių produktų per kiekvieną valgymą. Jie pasotina. Kūnui prireikia daugiau laiko maistui suvirškinti. Suvalgykite 21–25 g balastinių medžiagų per dieną.

Pradėkite dieną nuo balastinių medžiagų turinčių javainių su vaisiais ir liesu pienu. Per pietus ir vakarienę prisidėkite po pusę lėkštės daržovių, vieną ketvirtadalį – angliavandenių ir vieną ketvirtadalį – proteinų.

Antroji taisyklė: venkite baltos duonos, ryžių ir makaronų

Šiuo metu sveikatingumo ekspertai nevertina angliavandenių ir nustumia juos į paskutinę vietą produktų lentelėje. Jeigu mėgstate, galite ramiai valgyti ryžius ir makaronus, taip pat ir šviesią duoną. Kodėl galima tai daryti?

Jau senokai dietologai siūlo vengti pramoniniu būdu pagamintų maisto produktų, nes jie per smarkiai padidina cukraus kiekį. Naujausi mokslininkų tyrimai parodė, kad žmonės, kurie, laikydamiesi dietos, valgė daugiau angliavandenių, tapo liesesni už jų miltinius patiekalus niekinančius kolegas, kurie maitinosi skaiduliniu maistu su duona.

Mitybos pavyzdys

Suvalgykite 180 g angliavandenių per dieną ir pasistenkite, kad pusę jų sudarytų sveiki grūdai. O rafinuotų angliavandenių (pavyzdžiui, šviesių makaronų) per dieną galima suvartoti mažiau nei mažą stiklinę.

Makaronus valgykite su mėsos padažu, pavyzdžiui, iš liesos paukštienos.

Trečioji taisyklė: nevalgykite vėlai vakare

Ar valgysite 9 val. ryto, ar 21 val. vakaro, jūsų kūnui neturi jokios reikšmės. Svarbu ne kada jūs valgysite, o kiek. Amerikiečių mokslininkų tyrimai parodė, kad žmogaus medžiagų apykaita veikia nepriklausomai nuo paros laiko.

Vakarienė turi neginčijamą privalumą, nes ji apsaugo nuo alkio atakų vėlai vakare.

Mitybos pavyzdys

Suvalgykite sveiką užkandėlę 16 val., jeigu planuojate vakarieniauti 21 val. Kai turite laiko vakarienei, sėskitės prie stalo ir neblaškykite dėmesio. Niekada nevalgykite priešais televizorių ar važiuodami automobiliu namo, kitaip nesugebėsite kontroliuoti, kiek suvalgote.

Patiko? Pasidalink su draugais! 🙂

Tęsti Skaitymą

Sveikata

Naktinis gėrimas, sumažins juosmens 10 cm dydį, tik per 1 naktį

Paskelbta

Ar žinote, kad didžiąją dalį laiko jūsų pilvas yra tiesiog išsipūtęs, ir jūs lengvai galite tai pašalinti. Tokiu atveju, natūralus riebalų deginimo gėrimas gali veikti greičiau, nei fiziniai pratimai ar dieta, mityba.

Šiandiena pasidalinsime gėrimu, kuris gali pašalinti visus pilvo pūtimus vos per kelias dienas.

Norėdami paruošti šį gėrimą, jums reikės:

  • puse banano;
  • 1 šaukštelį maltų migdolų;
  • pusę puodelio migdolų pieno;
  • 1 šaukštas tarkuoto imbiero;
  • pusę šaukštelio cinamono miltelių.

Paruošimas:

Tiesiog sumaišykite visas sudedamąsias dalis maišytuve ir gėrimas bus paruoštas.
Gerkite pusvalandį po vakarienės ir nieko daugiau nevalgykite.
Eikite miegoti, o ryte nustebsite rezultatu.

Bananuose gausu vitaminų ir mineralų, taip pat ląstelienos, vadinamu pektinu, kuris pagerina virškinimą, todėl bananai daug kur naudojami receptuose.

Imbieras, dar vienas svorio praradimo ingredientas, kuris gali greitai sumažinti skrandžio riebalus. Jis gali užkirsti kelią persivalgymui, papildomai reguliuoja hormonus.

Migdolų pienas susideda iš įvairių mineralų, nugriebtame piene. Jis padeda deginti riebalus.

Patiko? Pasidalink su draugais! 🙂

Tęsti Skaitymą

Sveikata

Šie simptomai įspėja apie siaubingą ligą: daugelis nė neatkreipia dėmesio

Paskelbta

 Per metus Europoje lėtine mieloidine leukemija iš 100 tūkst. gyventojų suserga 5-8 žmonės, o miršta 4-6.

Lėtinė mieloidinė leukemija, arba mieloleukemija, yra piktybinė kraujo onkologinė liga, išsivystanti iš kaulų čiulpų kamieninių ląstelių ir sąlygojanti nesuvaldomą baltųjų kraujo ląstelių vystymąsi. Kadangi ši onkologinė liga yra greitai progresuojanti, ankstyva jos diagnostika yra ypatingai svarbi.

Per metus Europoje lėtine mieloidine leukemija iš 100 tūkst. gyventojų suserga 5-8 žmonės, o miršta 4-6. Dažniausiai liga diagnozuojama vyresnio amžiaus asmenims. Pasirodžius vos keliems šios ligos požymiams neretai į tai paprasčiausiai nekreipiama dėmesio, praneša dailymail.co.uk.

Simptomai:

– Nuovargis;

– Karščiavimas;

– Dažnos infekcijos;

– Mėlynių atsiradimas;

– Kraujavimas iš nosies;

– Itin sunkus mėnesinių ciklas;

– Staiga pradėjęs kristi svoris;

– Kaulų ir sąnarių skausmas;

– Dusulys;

– Pilvo skausmas;

– Išbalusi oda.

 Per metus Europoje lėtine mieloidine leukemija iš 100 tūkst. gyventojų suserga 5-8 žmonės, o miršta 4-6.

Nėra aiškios priežasties, kas sukelia lėtinę mieloidinę leukemiją, bet yra veiksnių, padidinančių riziką:

– Rūkymas;

– Antsvoris;

– Radiacija;

– Ankstesnė chemoterapija;

– Tam tikros kraujo ligos ir sutrikimai;

– Autoimuninės ligos, pavyzdžiui, reumatoidinis artritas.

Ilgainiui progresuojanti liga kelia pavojų gyvybei. Labai svarbu atlikti viršutinės pilvo dalies ultragarsinį tyrimą ir atkreipti dėmesį į blužnies dydį. Blužnies dydis dažniausiai parodo, kiek toli liga yra pažengusi. Liga yra gydoma chemoterapija, medikamentais ir kamieninių ląstelių transplantacija.

Patiko? Pasidalink su draugais! 🙂

Tęsti Skaitymą

Skaitomiausi

Reklama